wtorek, 28 stycznia 2014

Razowe placuszki śniadaniowe


Dzisiaj wyjątkowo obyłam się bez co porannej owsianki, kosztem spałaszowania talerza 'racuszków'. Równie zdrowe i pożywne, oparte na mące pełnoziarnistej. Polane miodem i zagryzione malinami wprowadziły mnie w dobry nastrój.
Just made my day.





1 jajko
pół szklanki mąki (u mnie pszenna razowa)
łyżka cukru brązowego
3 łyżki jogurtu naturalnego
szczypta sody
szczypta soli
wanilia 
jabłko winne lub banan


Avodado Every Day


Ucieramy jajko z wanilią i cukrem na puszystą masę. Dodajemy jogurt, mąkę wymieszaną z solą i sodą. Mieszamy.
Ścieramy jabłko na tarce o grubych oczkach, lub kroimy banana w plasterki. Dodajemy do ciasta. Można dosypać cynamonu (ja uwielbiam). Smażymy placuszki na rozgrzanym tłuszczu, ja użyłam oleju kokosowego. Podajemy ciepłe z ulubionym dżemem, miodem, świeżymi owocami, albo np. z serkiem czy gęstym jogurtem. 

Brak komentarzy: